16 Eylül 2009 Çarşamba

anlat beni

hazret-i beyin der ki:

copy/paste yap.*


Kendine saklanmış dört odalı kalbim
Parçalanmış dağılmışım
Nerem doğru ki benim
Kafam bozulmuş zaten
İçim kıyılmış benim
Sinirlerim perişan
Günler geçmiyor zaten
Uyku tutmuyor beni
Uykularım perişan
Ne kavuştuk, ne ayrıldık
Çok üzüldük çok ağladık
Vurulmuş olduk bi kere
Bozma kalbini
Anlamaya çalış beni topla kendini
Ben çok ağladım bize üzme kendini
Anlamaya çalış beni topla kendini
Ben çok anladım seni, yorma kendini

Hanidir böyleyim
İçime kapandım
Kanadı bağlanmış bir kuş gibiyim
Kafam bozulmuş zaten
İçim kıyılmış benim
Sinirlerim perişan
İçin yanıyor zaten
Kalbime vurmuş benim
Duygularım perişan
+nazan'dan sonra,
sezen dalar...

copy/paste yap*


sevgimi attım,dostlar tuttu..bir ağıt yaktım kadere... (kalbim ege'de kaldı..)
+
hayat,zorlaşınca..çıkmaz sokaklarda soluksuz kalınca, azalınca manadan,seyyar sevdalarda parçalanınca..
dil, yetmeyince. göz görmeyince,gönül hissetmeyince... kırılınca camdan kalp, dönüp yalnızlığa kilitlenince...
......................................................................................................................................................................................................
o zaman n'apmak lazım?
şarkı söylemek lazım... avaz avaz.. o zaman ne olur?
yüreğin yükü hafifler belki biraz...
o zaman şarkı söylemeli çığlık çığlığa...
.............................................................................................
bırak şarkı söylemeyi,nefes alasım yok benim.yoruyor.

ne bu melankolik ayakları?
.. :/
gayret et ama güzelim... elini uzat.
ha gayret,güzelim,gayret. . . biter elbet,bu yağmur,sabret . . .
.......................................................................................................................................................
sertap..:gülümse,ne olur...bu günler dün olur... hatıralarla yaşanmaz ki! yazık olur...
..................................................................................................................................................................

dalgalanıp duruluyorum.
ben hep duru kalmak istiyorum.
denizleri seviyorum,dalgaları da sevmeliyim a-m-a; söz dinlemeyi sevmiyorum.niye mi? ben başı önünde,rüzgar nerden eserse, evet diyen biri* olamam.
niye çelişmek zorundayız ki?
varoluşa göre öyle olmak zorunda. varoluşa göre...
gerçekten var mıyım?yaşıyor muyum?
teoman'ın fahişesi: ''herkes,dedi.merak içinde.
ölümden sonra hayat var mı?diye. boşuna düşünürler,
sanki hayat varmış gibi ölümden önce...
..............................................................................................................................................


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder